3DS internet doet raar?

Ik kan mijn 3DS verbinden met het internet en de connectietest gaat ook gewoon goed.
Maar zodra ik naar de e-store wil of een systeemupdate wil uitvoeren dan krijg ik een error dat hij niet met het internet kan verbinden.

Weet iemand waardoor dit komt en hoe het te verhelpen is? ik heb al geprobeerd de DNS naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 te veranderen maar dat hielp niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat hoeft niet perze een oorlog winnen hoor je kan ook een site gebruikken